Osto- ja toimitusehdot

Yleistä

Seuraavat ehdot ovat voimassa, kun ostat Vamos Kenkäkauppa verkkokaupan kautta. 

Sopimus tehdään sinun ja Bella Luna Oy:n , 50626766-2, (”Vamos Kenkäkauppa”) välillä, Heikinpolvenkatu 1, 37150 Nokia.
Vamos Kenkäkauppa noudattaa kuluttajansuojalaissa säädettyjä suosituksia. Ostamalla ja tilaamalla Vamos Kenkäkauppa nettikaupasta hyväksyt ehtomme. 

Ilmainen toimitus yli 60€ tilauksiin.
Alle 60€ tilauksiin 3,95€ toimitusmaksu.

Ilmainen vaihto

Ilmainen palautus

Toimitusaika 1-2 arkipäivää

Kaikkiin hintoihin sisältyy ALV 24%. Vamos Kenkäkauppa pidättää oikeuden korjata virheellisiä hintoja. Kirjoitusvirheitä saattaa esiintyä. 

Toimitus on ilmaista, mikäli tilauksen loppusumma on yli 60€. Mikäli tilauksen loppusumma on alle 60€, kokonaissummaan lisätään kiinteät toimituskulut 3,95€.
Toimituskulut palautetaan, mikäli asiakas palauttaa koko tilauksen. Jos osa tilauksesta palautetaan, niin että palautuksen jälkeen tilauksen summa jää alle 60€,
toimitusmaksu 3,95€ vähennetään palautettavasta summasta. 

Jos tilauksesi on käsittelyssä voit edelleen muuttaa tilaustasi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@vamoskenkakauppa.fi.
Jos varaston keräilylista on jo tulostettu tai tilauksesi on jo lähetetty, et valitettavasti voi enää muuttaa tilaustasi. Voit toki aina käyttää 14 päivän palautusoikeuttasi
sen jälkeen, kun olet vastaanottanut pakettisi. 

Varaamme oikeuden kirjoitusvirheisiin, virheellisiin tuotekuvauksiin, loppuunmyyntiin sekä ylivoimaisiin esteisiin. Vamos Kenkäkauppa pidättää oikeuden
valikoimamuutoksiin, virheellisiin varastonsaldoihin sekä loppuunmyytyihin tuotteisiin. Teemme kaikkemme, jotta tuotekuvat mahdollisimman hyvin
vastaisivat todellisia tuotteita ja niiden sävyjä. Emme kuitenkaan voi taata, että kuvien esillepano on todenmukainen kaikilla näyttöasetuksilla. 

Jos olet alle 18-vuotias, tarvitset huoltajan hyväksynnän tilauksen tekemiseen. 

Vamos Kenkäkauppa pidättää oikeuden perua tilaus epäillessään petosta. Kaikki petosepäilyt ilmoitetaan poliisille. 

 

Toimitusehdot

Ilmainen toimitus yli 60€ tilauksiin.
Alle 60€ tilauksiin 3,95€ toimitusmaksu.

Ilmainen vaihto

Ilmainen palautus

Toimitusaika 1-2 arkipäivää

Kun olet tehnyt tilauksen Vamos Kenkäkauppa -verkkokaupassa, saat tilausvahvistuksen siihen sähköpostiosoitteeseen, minkä olet ilmoittanut tilauksen yhteydessä.
Tarkistathan ystävällisesti, että tilausvahvistuksen tiedot ovat oikein. Jos huomaat tilausvahvistuksessa virheen, ota viipymättä yhteyttä
asiakaspalveluun asiakaspalvelu@vamoskenkakauppa.fi. 

Käytämme kuljetukseen Oy Matkahuolto Ab:n palveluita. Tilaukseen ei tule toimitusmaksua, mikäli kokonaissumma on yli 60€. Jos tilauksen kokonaissumma on alle 60€,
lisätään tilaukseen kiinteä 3,95€ toimitumaksu. Toimituskulut palautetaan, mikäli asiakas palauttaa koko tilauksen. Jos osa tilauksesta palautetaan, niin että palautuksen
jälkeen tilauksen summa jää alle 60€, toimitusmaksu 3,95€ vähennetään palautettavasta summasta. Toimitusaika on 1-2 arkipäivää siitä, kun olemme vastaanottaneet tilauksen.

Toimitukset lähetetään paketteina Matkahuollon noutopisteisiin. Kun pakettisi on saapunut noutopisteeseen, saat noutoilmoituksen tekstiviestitse, joten on tärkeää, että
olet ilmoittanut puhelinnumerosi oikein. Tarvitset noutoilmoituksen (tai lähetystunnuksen) sekä henkilöllisyystodistuksen noutaaksesi pakettisi.

Kun tilaus on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen, josta löytyy tilauksen seurantakoodi. Voit jäljittää pakettisi sen avulla Matkahuollon sivuilta.

Asiakkaan vastuulla on ottaa Vamos Kenkäkauppaan yhteyttä, jos noutoilmoitus ei saavu Matkahuollolta.

Jos jo pakettia noutaessasi huomaat, että tilauksesi on vahingoittunut, älä vastaanota tilausta. Pyydä virkailijaa merkitsemään pakettiin, että paketti on vahingoittunut
toimituksessa ja pyydä palauttamaan paketti Vamos Kenkäkauppaan. Ilmoita vahingosta asiakaspalveluun ja käsittelemme toimituksesi heti sen saavuttua meille. 

Sinulla on 14 päivää aikaa noutaa pakettisi noutopisteestä. Ellet nouda pakettiasi 14 päivän sisällä, toimitus palautetaan varastolle. Noutamattomasta paketista
veloitamme 15 € käsittelykulun maksutavan mukaisesti. Siksi on erityisen tärkeää, että olet ilmoittanut puhelinnumerosi sekä osoitteesi oikein eikä toimitusta palauteta
virheellisten tietojen vuoksi. Jos muutat mielesi, etkä halua tilaamasi tuotteita, sinun on kuitenkin noudettava pakettisi ja palautettava se tavallisen palautuksen tapaan.
Ellei pakettia noudeta, käsitellään se automaattisesti noutamattomana lähetyksenä, josta veloitamme 15 €.

 

Maksuehdot

Klarna lasku

Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamme asiakkaillemme laskunmaksun 14 päivän maksuajalla. Maksuaika alkaa siitä, kun saat toimitusvahvistuksen. Kun valitset
maksutavaksi laskun, tarkistetaan luottotietosi henkilötunnuksesi avulla. Jos Klarna hyväksyy luottokelpoisuutesi, voit maksaa laskulla. Lasku lähetetään ilmoittamaasi
sähköpostiosoitteeseen, joten on tärkeää, että sähköposti ilmoitetaan oikein. 

Klarna tili/osamaksu 

Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamme myös osamaksuvaihtoehdon käyttämällä Klarna-tiliä. Valitessasi tämän vaihtoehdon luottokelpoisuutesi tarkistetaan, joskus
tehdään luottokysely henkilötunnuksesi perusteella. Jos Klarna hyväksyy luottokelpoisuutesi, voit ostaa osamaksulla. Saat Klarnalta laskun kotiin ostotapahtumaa
seuraavan kuukauden noin 10. päivänä ja silloin maksat edellisen kuukauden ostot. Sinulla on siis vähintään 30 päivää ensimmäiseen osamaksutapahtumaan. Alin
osamaksusumma on 1/24 kokonaissummasta, kuitenkin vähintään 7 €. Voit milloin tahansa maksaa laskun kokonaisuudessaan. Klarnan vuosikorko on 19,9 %
(kuukausikorko 1,625 % ja todellinen vuosikorko 29,44 %) sekä laskutusmaksu 3,95 €. Lue enemmän ehdoista Klarnan omilta sivuilta.

Verkkopankki

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Verifone Finland Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.
Verifone Finland Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Korttimaksu

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Vamos Kenkäkauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja
lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Korttimaksuun liittyvistä reklamaatioista vastaa Verifone Finland Oy.

Verifone Finland Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja
 Verifone Finland Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Verifone Finland Oy on myös maksun saaja.

Verifone Finland Oy, y-tunnus: 2122839-7
Vantaankoskentie 14
01670 VANTAA,
Asiakaspalvelu: 0600 01 02 03


Palautukset

Palautus on aina ilmaista.

Tilauksen vastaanottamisesta sinulla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Voit palauttaa yksittäisen tuotteen tai koko tilauksen. Tilaukseen ei tule toimitusmaksua,
mikäli kokonaissumma on yli 60€.  Jos tilauksen kokonaissumma on alle 60€, lisätään tilaukseen kiinteä 3,95€ toimitumaksu. Toimituskulut palautetaan, mikäli
asiakas palauttaa koko tilauksen. Jos osa tilauksesta palautetaan, niin että palautuksen jälkeen tilauksen summa jää alle 60€, toimitusmaksu 3,95€ vähennetään
palautettavasta summasta.  Muista, että sekä tuotteen että tuotteen alkuperäispakkauksen on oltava uudenveroiset palauttaessasi tuotteet. 

 Palautuksen hyväksymisen ehdot: 

•Tuotteen on oltava käyttämätön ja uudenveroinen. Jos tuotteessa on merkkejä käytöstä, palautusta ei hyväksytä.

•Tuote ei saa olla vahingoittunut. Pakkaa tuote huolellisesti kuljetuksen ajaksi. Älä kuitenkaan teippaa kenkälaatikkoa. Teipatuista kenkälaatikoista veloitamme 5€.

Jos palautettu tuote ei täytä ylläolevia ehtoja, lähetämme tuotteen takaisin sinulle ja veloitamme 15€ toimitus- ja käsittelymaksun. 

 

Näin palautat tuotteen: 

1. Täytä paketin mukana tullut palautuslomake ja pakkaa lomake yhdessä tuotteen (alkuperäispakkauksessa) kanssa kestävään pakkaukseen.
Mikäli palautuslomaketta ei lähetetä palautuksen yhteydessä, emme voi käsitellä palautusta. 

2. Luo palautuspyyntö Vamos Kenkäkaupan sivuilla kirjautumalla sisään asiakastilillesi. Jos et ole luonut tiliä tilausta tehdessäsi, voit rekisteröidä
palautuksen täältä: https:// vamoskauppa.fi/sales/guest/form - Tämän jälkeen voit viedä palautuksen Matkahuollon toimipisteeseen.
Palautuspyynnön luomisesta ei tule erillistä sähköposti-ilmoitusta. 

3.Suojaa kenkälaatikko(t) muovipussilla huolellisesti.

4.Vie paketti Matkahuollon toimipisteeseen ja kerro asiakaspalvelijalle asiakaspalautuskoodi. Löydät koodin palautuslomakkeesta tai kysymällä asiakaspalvelustamme. 

5.HUOM! Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, on tärkeää, että siirrät laskun eräpäivää eteenpäin tai ilmoitat Klarnalle palautuksestasi.

6. Käsittelemme palautuksen enintään 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet sen varastollamme. 

 

Jos saat väärän tai virheellisen tuotteen, voit lähettää tuotteen meille takaisin ilman toimituskuluja, jos käytät paketin mukana tullutta palautuslomaketta.
Jos lomake on hävinnyt, ota ystävällisesti yhteyttä Vamos Kenkäkaupan Asiakaspalveluun saadaksesi uuden.  

Puutteelliset tai toimituksessa vahingoittuneet tuotteet korvataan mahdollisuuksien mukaan uudella tuotteella. Ellemme pysty tarjoamaan vastaavaa
tuotetta, palautamme rahasi kokonaisuudessaan, toimitusmaksut mukaan lukien. 

Kiistatapauksissa noudatamme Kuluttajaviraston suosituksia.

 

Vaihto

Vaihto on aina ilmaista.

Tilauksen vastaanottamisesta sinulla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Pakkaa ja palauta tuotteet palautusohjeiden mukaisesti. Tee myös palautuspyyntö verkkokaupassamme, vaikka tekisit vaihdon.

Vaihtoa varten on tehtäväuusi tilaus verkkokaupassamme. Suosittelemme tekemään uuden tilauksen, sillä näin saat varmasti haluamasi tuotteet. Voit vaihtaa tuotteen kokoa tai valita kokonaan uuden tuotteen.

Vamos ei vastaa tuotteiden saatavuudesta vaihtotilanteissa. Vaihdon yhteydessä tulee täyttää ja lähettää palautuslomake.

Mikäli olet maksanut jo ensimmäisen tilauksen yhteydessä toimitusmaksun, ei sitä peritä vaihtotilausta tehdessä. Kassa syöttää automaattisesti
toimitusmaksun kokonaissumman jäädessä alle 60€, mutta asiakaspalvelumme poistaa vaihtotilauksen yhteydessä mahdolliset toimituskulut maksutavan mukaisesti.

 

Reklamaatio

Mikäli tuotteesta ilmenee virhe, ota aikailematta yhteys asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@vamoskenkakauppa.fi 

1.Reklamaatiot tulee tehdä kirjallisena, sekä toimittaa liittenä kuvat reklamaatiota koskevasta virheestä osoitteeseen asiakaspalvelu@vamoskauppa.fi

2.Tuotteillamme on normaali kuluttajansuojalain mukainen takuu.

3.Takuu ei koske väärinkäytöstä aiheutuneita vaurioita.

4.Takuu ei koske asiakkaan huolimattomuudesta johtuvia vahinkoja.

5.Takuu ei koske kuluvien pintojen yhteydessä tapahtuvaa kulumista, kankaiden kulumista, käyttövenymistä tai käytöstä johtuvaa värien himmenemistä koskevia reklamaatioita.

6.Takuun piiriin ei kuulu myöskään, jos kysymyksessä on tuote, joiden yhteydessä mainitaan tuotteen ominaisuuksiin kuuluvan kuluneen näköinen viimeistely tai erikseen mainitut muut poikkeavat asiat.

 

Takaisinmaksu

Maksaessamme rahasi takaisin, käytämme ensisijaisesti aina samaa maksutapaa kuin millä maksoit tilauksesi. 

Korttimaksuissa ja suoraveloitusmaksuissa varat palautetaan samalle kortille tai tilille, millä maksoit tilauksesi. Takaisinmaksu tapahtuu yleensä kahden arkipäivän kuluessa siitä, kun palautuksesi
on vastaanotettu, käsitelty ja hyväksytty. Sen jälkeen kestää vielä muutama pankkipäivä ennen kuin varat näkyvät tililläsi. 

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, laskusummastasi vähennetään palautuksesi arvo kahden arkipäivän kuluessa siitä, kun palautus on vastaanotettu, käsitelty
ja hyväksytty. Olet vastuussa maksusta kunnes Vamos Kenkäkauppa on vastaanottanut ja hyväksynyt palautuksesi. HUOM! Suosittelemme, että pidennät
maksuaikaasi, ettei sinulle kerry myöhästymismaksuja. 

Käsittelyaika palautuksiin ja takaisinmaksuun on enintään 14 vuorokautta siitä kun vastaanotamme palautuksen varastollamme. 

    • Olet offline-tilassa. Korjaa yhteysongelmasi jatkaaksesi ostoksia.